April, April.

2010-04-01 @ 15:20:20
Dålig uppdatering, jag vet. Men nu ska jag skriva ett inlägg iallafall :D
1:a april idag, och än har jag inte blivit lurad (A) Men varan klass lurade kamilla idag på hk:n! Ojojoj det var nog det roligaste på länge!

Nellie låtsades må illa och sprang ut till toan, och kamilla blir lite förskräckt för hon trodde verkligen att hon mådde illa på riktigt!
Sen så hade dom bestämt att jag skulle gå ut och kolla hur hon mådde, för jag var tydligen bäst på spela seriös och inte börja skratta? (A)
Så jag går ut och ropar sen : Asså kamilla nellie spyr. 
Och hennes min när hon tittade ut... jaa :]

Sen går hon in igen och frågar vad hon hade ätit för vi hade ätit på Bianco. Och lisa sa att hon hade äte nån kycklingsallad. 
Och då börjar Kamilla prata om att man hells inte ska köpa kall kyckling, för man vet aldrig vad dom har gjort med den.
Sen kom jag och nellie in och då kunde ingen hålla sig för skratt så då sa vi APRIL,APRIL! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0