ett ord. överskottsenergi!

2010-04-22 @ 20:41:15

Rubriken säger allt just nu! Jag tycker nästan synd om emma som var tvungen att gå och lämna alla new body paket i ostvik nu ikväll. (A) Men ah det var kanske inte så hämskt, vi hade då inte tråkigt:]

Sen vet jag inte riktigt vad jag mer ska säga, jag försöker ladda över lite bilder men det går inte så bra. Men nu börjar det hända något så kanske :D
Nu funkade det så nu kan jag lägga ut en bild från igår :D

 


Och idag på våran rast så spelade vi lite twister och emma fick tag på min mobil och tog lite kort..



 men emma då!?

Kommentarer
Postat av: Emma:]

Stolt fotograaaaaf:]<3

2010-04-23 @ 21:41:44
URL: http://blahblahblaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0