Imorgon blir det skolkort

2010-08-30 @ 17:32:05

Har haft en ganska vanlig dag idag på skolan, eller den första riktiga dagen efter sommarlovet och allt roligt på skolan. Men det känndes riktigt okej faktiskt.

IMORGON är det dax att ta kort till skolkatalogen, och jag vet inte allt vad jag ska ha på mig.. Jag skulle ha försökt ta mig in till stan idag men det hann jag inte.
Så jag får väl se om jag hittar något bra :)

IKVÄLL ska nog jag och emma ta en liten promenad tror jag, om jag inte ska åka rullskidor, men det tror jag inte blir, jag känner mig lite för förkyld fortfarande för det vill inte bli bättre!!


Här har vi klockan rätt väg! (A)
Jag såg det när jag var hos mormor och morfar igår, nån som har råkat ställ den lite fel kanske :]
Det var lite kul!


Kommentarer
Postat av: MATILDA ROSQVIST

Hoppas du haft en bra start på veckan =)

2010-08-30 @ 19:51:03
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0