TISDAG

2010-12-07 @ 16:58:32
Vaknade rätt så tidigt imorse, även fast min väckarklocka INTE ringde!!?
Så jag klev upp och gjorde frulle och sen blev det julkalendern i en kvart. Jag tycker nästan att det är lite bra iår :]

Hjälpe till att hålla i dans på gympan - bugg. Och jag tyckte det var riktigt roligt! De lärde sig riktigt fort vissa av dom!

Känner att jag egentligen inte har tid att sitta och blogga nu, men jag hinner väl med det här.



ONSDAG: Lämna in Usa-arbetet!

Jag är bara halvklar med det, jag H.A.T.A.R verkligen inlämningsuppgifter bara för att jag alltid lyckas skjuta upp allt till sen! Och när det är nån dag kvar får jag panik och först DÅ tar jag tag i det...

TORSDAG: Kartprov på delstaterna i USA.

Den har jag inte kollat på än..

FREDAG: Franska prov och verbförhör.

Det är ett muntligt prov tack och lov, annars hade det kunnat bli lite jobbigt, och verben... jaa det får väl gå som det går. BRA hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0