Todaay it's fredag!

2010-12-03 @ 18:38:55
Hello, jag sitter och har engelska i huvudet.. så då vet ni ;)

Idag hade våran klass stoppat upp mobilerna i taket under vårat klassråd och sen när emma sa "åhhhhhhh KORVIVAR" skulle vi börja ringa och jag skulle filma, och helt plötsligt så började det ringa i taket! :]
och anna sa jaa det är nu jag kan välja mellan att bli arg eller skratta, men det här var så överdrivet så det var lite kul. Så hon började skratta. HAHA

Dagens citat:

Jag: Åh det här är ju måns zelmerlövs julskiva!? :D
Emma: Ofta han kan sjunga?? :O
Jag: Ehh jaa?
Emma: Jaaa, jag tänkte på måns MÖLLER.

HAHA hennes tankar var på nåt annat håll, men jag diggar henne ändå! Så därför har jag tänkt dra mig mot hennes hus nu by cykel.



 

BYE!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0