haha vi är ju king!

2010-02-18 @ 18:44:18

Idag har vi haft slödag på skolan! :D tummen upp för de :]

Och vi som har livskunskap har hål på torsdagar och fredagar så då spelade jag, selina och Maja "Vem vill bli miljonär" och VI KLARADE UT DET!!! det är inte många som har gjort det så imorgon väntar godiiis :]
efter det satt vi uppradade framför tv:n och såg osrepiser från igår :D:D

Ikväl ska jag nog se lite os igen.. :] hehe.

sen så måste jag bara få säga att jag har värdens gulligaste kompis,

Jag - jag ser os i snowboard nu.
- Finns det os i det!!
- jaaa?
- så det finns i typ schack också?

HAHAHA du är ju lite rolig.♥



Kraaam!
/amanda


Kommentarer
Postat av: emmmaaa

men om man inte ser os så är de inte så lätt att veta faktiskt:]

sötis(L)

2010-02-18 @ 19:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0