Russian Roulette

2010-02-26 @ 19:07:02

Inatt ska jag peppa för att vara vaken och se curlingdamerna spela final mot Canada! Vi får väl se om jag orkar men annars ska jag då se herrarnas skidskyttestaffet :)

Idag på skolan åkte vi åkt skidor och jag åkte 1 mil! :]
Så nu är jag lite stolt över mig själv :D Sen hade vi svenska som vi nästan bara pratade bort (A)
Och jag kan lova att jag har ätit dom hårdaste nudlarna i hela mitt liv!!! -Inte gott!

Ikväll blir det mys i soffan framför tv:n med godiiis :D, och NEJ emma, inte choklad (A)

Och imorn kanske vi ska på 360 :D :D taggtaggtagg :D




aja hare bäst :) Nu ska jag gå och se lite slalom med mamsii.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0