OMG!

2010-07-30 @ 23:23:21
Min fot ser ut som en... jag vet inte vad!? Den är uppsvullen och gör ont, och jaa, är inte bra just nu.. :(

Såhär va de:

Jag gick in för att hämta glass och då ringde det i pappas mobil så jag sprang ut med den till han, och mitt i ett steg så måste jag ha landa på nåt vasst för jag föll ner på marken och börja bara storgråta och skrika!? Och jag kunde inte sluta heller? Och mamma kolla va de va och det satt fast nåt svart just i kanten på ringtån så hon tog bort det, men jag kunde inte sluta skrika och gråta., jag kännde mig verkligen som en liten fjolla men det gjorde så himla ont!! Det går verkligen inte beskriva.

Och nu har dom 3 yttersta tårna svulle upp och hela kanten på foten :S Och jag kan inte heller gå på den.. för de känns ungefär som när man ha stukat den..

jag kan tyvärr inte lägga upp nån bild, för jag är inte hemma, men ni kanske få en bild imorron :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0