krabbfiske nr. 2

2010-06-27 @ 20:54:29
Dagen idag har spenderats i centrala gbg, på kungsmässan och irrat runt på alla affärer sen for vi ut till tjolöholm och fiskade krabbor :D det gick kung!! Ända tills jag fick hur ont i huvudet som hellst, så jag var tvungen att lägga mig ner på en filt med en kofta över huvudet (A) Och sen somnade jag i bilen på vägen hem. Så efter lite alvedon och MYCKET vatten så blev det faktiskt bättre :)

Till middag idag hade Mikael grillat revbensspjäll, väääldigt gott kan jag lova!♥ Så nu är man proppmätt. Eller görmätt som man kanske säger här :]


En riktigt bra låt, som jag fick tips att lyssna på!:]

Kommentarer
Postat av: hanna

hih nämen:]

när kommer du hem !??!?!

2010-06-28 @ 01:14:57
URL: http://hhaannnaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0