What a beautiful day!

2010-06-01 @ 20:31:52

Idag stannade jag, emma, linnea och nellie kvar efter skolan och gick och åt på Bianco. Smarrigt!! (L) Sen gick emma och linnea och köpte varsin glass på kiosken sen gick vi ner till älven och solade lite:] RIKTIGT TREVLIGT kan jag lova!♥




Jag tror att emma kände sig lite som Ferdinand??





Jag och linnea hade likadana skor på oss idag, kändes lite kul (A)

Sen har jag gjort bort 2 prov idag!! NO och SO, dom två jobbigaste ämnerna, så nu är det BARA engelskagrammatik, franska muntligt, hk, och matte kvar :D

Seeen kanske vi får njuta av den sista tiden som vi har kvar i 8:an, nä så kul kanske det inte riktigt är men. (A)


Kommentarer
Postat av: Emma:]

Vilken superdag det har varit, tack!(L)

2010-06-01 @ 20:34:34
URL: http://blahblahblaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0