Nadja det stavas inte parsionsfrukt eller milkchake

2010-03-18 @ 18:19:15

Jaa rubriken.. Vi köde lite hänga gubbe på hk:n innan kamilla kom och då skulle vi gissa på Nadjas ord. Som skulle vara passionsfrukt men hon hade inte skrivit det andra s:et bakom a:et och då sa jag de ba:

- Nadja ska det inte vara ett till s där??
- Nä det ska det inte
- joo jag vet ju vad det ska bli för ord.
- men det vet jag också och det ska inte det.!

Meeen det skulle ju det lilla nadja ;):]

Idag har jag varit hos sjukgymnasten igen för min axel, och förra gången så visste hon ungefär var jag hade ont och så, men idag så hittade då hon PRECIS vart det var!!
Jag trodde jag skulle svimma!
Hon sa ba:
jag ska bara ta och kolla det översta revbenet för att kolla så du inte känner någonting där.
Men när hon började trycka lite lätt så AAAAJJJJ!!! så ont har det aldrig gjort när hon har stretchat något!
Så jaa jag hoppas det blir bättre snart :)

Och linnea den lyckosten for ju till HEMAVAN idag!!! :O Jag är så häääääääääääääääääääär avis!


Emma och linnea.(L)

Kommentarer
Postat av: Nadjaaa

gu va du är pinsam :] bara för att jag inte kan stava :] <3

2010-03-19 @ 23:11:53
URL: http://nadjaaag.blogg.se/
Postat av: Nadjaaa

gu va du är pinsam :] de är inte mitt fel att jag int kan stava :] <3

2010-03-19 @ 23:14:00
URL: http://nadjaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0