Spårad dag.

2010-03-06 @ 21:54:28

Idag har jag varit och tolkat med emma, jonte och nicke. Det var lite kul :]

från början så skulle jag och emma sitta på madrassen som vi inte hittade, fast vi var och kollade på stället där den var ett bra tag och sen kom niklas och hittade den direkt! lite pinsamt hehe (A)
Men sen så tolkade vi iallafall när jonte och han körde.

HAHA och en gång när vi föll av så dök emma ner i snön med huvudet först och jag slog en volt över henne
- haha men du glömde ju cyklop! (eller hur det stavas)

Men det var inte skoj att sitta på skotern, särskillt inte när nicke körde!! ojojoj. det va seriöst läskigare än att åka på madrassen!! HAHA bara han inte tar illa upp nu men det var läskigt men kul:]

Sen på slutet så åkte vi på nån kälke det var spårat roligt!! :D

Sen ikväll har jag klippt mamma :D jag blev värsta chockad när hon ropade och frågade om jag ville göra det, för jag har absolut inte fått det förr (A)
Jag blev faktiskt riktigt nöjd ändå för att typ vara första gången :)



omg!, förlåt hanna men jag var bara tvungen att ta den här :]
Valborgs förrra året <3 snart dags igen tjejer :D

Kommentarer
Postat av: hanna:]

hahah. näämen :] vi borde ha tjejkväll nu under lovet också =]

2010-03-06 @ 23:30:01
URL: http://heyhannnah.blogg.se/
Postat av: Emma:D

Det var spårat kul:D

Håller med hanna, vi borde ha en tjejkväll:]

2010-03-07 @ 16:54:18
URL: http://blahblahblaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0