trötttrött..

2010-03-08 @ 20:57:10

Idag har jag varit på stan med Emma ♥ Hon hade fått en sån där sminkning på Make Up Store så jag följde hon på den :D Hon hade också hunnit klippa sig, och det blev jätte fint :D
Sen gick vi på Subway och åt (L) -Mumsmums :]
dom som jobbar där är typ lite småroliga ;)

efter det så gick vi på stan en liten stund till, tills hennes mamma kom och hämtade oss och for hem till henne, Där kollade vi i skolkatalogen på roliga personer, och andra . och pratade lite :]

Ikväll har jag och johan varit ute och sprungit! så nu har jag just kommit ut ur duschen och nu känns det väldigt bra :)

eventuellt ska jag på bio och se Avatar på onsdag, hoppas det blir :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0