wish I could keep you much longer.

2010-03-17 @ 17:55:17

Idag har vi haft kortdag men efter det, så var det konfa.. Men nu är det inte många gånger kvar!!! :D Så skönt det kommer bli när det är över! :D

Pappa hade frågat mig imorse om jag ville med och åka lite skidor nu ikväll och då sa jag att det kanske jag kunde göra för att kolla hur det känns i axeln och nu när man kommer hem och har taggat hela dan så är redan han och mamma påväg! :( Så han sa att när dom kommer hem så skulle han följa mig (A) :]

Emma idag på konfan när vi pratade om tro:

- Asså om gud har skapat hela världen så måste ju han vara VÄÄLDIGT rik,
tänk bara på ingvar kamprad som skapade IKEA har är ju jätterik så tänk gud då?
                     HAHA♥


Kommentarer
Postat av: Nadjaaa

nu snackar vi maxad IQ hära (a)

2010-03-17 @ 22:12:38
URL: http://nadjaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0