ARVIDSJAUR

2010-05-29 @ 14:31:25


Nu sitter jag i receptionen på camp geilas och försöker mig på ett litet inlägg :)

Jag kom på när vi satt och åt frulle att jag kan ju sitta på fejjan ( facebook ;) ) och skriva på bloggen, för dom som bor här har fritt internett! Hur bra är inte det!!! :D
för jag har ju lyckas glömma mitt påfyllnadskort till mobilen hemma så jag har varken gratis eller pengar :( Det känndes ju väldigt lyckat!!
Idag har vi då hunnit vara en stund uppe på samhället, och jag har hittat ett linne, det var riktigt snyggt tycker jag :)

Så snart ska vi fara till dollarstore och by some caaandy :]

Ikväll är det ju eurovision song contest men jag tror inte aatt man orkar sitta och se det nu när sverige inte kom vidare från semifinalen ens!? Första gången någonsin som en svensk soloartist inte har varit i final!!
Så nu är det ju inte alls kul att se det, man brukar kanske vilja se det svenska bidraget och resten brukar ju bli lite långtråkigt. Så vi får väl se hur det blir ikväll då.
Är det nån som ska se det?? :)

Hare bra, så uppdaterar jag kanske ikväll igen :D



puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0