bloggtorka..

2010-05-24 @ 18:15:42

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt lilla blogguppehål i veckan (A) Men jag har praoat hela dagarna och sen på kvällarna har det blivit moppekörning, så jag ar helt enkelt inte haft tid.
Men jag kan berätta lite om min helg:)

Lördag: Körde moppe till Myckle och var hos emma tills vi for till ostvik och spela fotboll med massa folk. :D
Sen följde vi lisa och emma till kiosken och köpte glass :]
Efter det for emma hem så vi andra for ut med några grejor till havet och
sen på kvällen for vi och fikade med robin och anton hemma hos robin. :D
Jag tror att jag kom hem vid halv 3 eller nåt sånt (A) Det var väl lagom kul när dom hade berättat om nåt spökhus just innan :] hehe

Söndag: For till mormor och morfars stuga för att klippa morfar (pengaaar :D:]) och sen for jag vidare till byske för att kolla på johans match, :)


Sen tonade jag håret sista praodagen, det skulle bli mycket mörkare men det blev ändå rätt så ljust :( (!?)



JAG VILL HA TILLBAKA VÄRMEN!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nemen, jag visste inte att du tog kort på mig hihi:]

fortsätt uppdatera!:]

2010-05-28 @ 17:16:55
URL: http://lisanordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0