Söndag morgon

2010-05-30 @ 10:43:09

Sitter vid datorn här på campingen (igeeen) :] hihi men hur som hellst så kommer jag snart hem, för jag tror vi ska fara härifrån vid 12 :) Men sen så ska johan på match i NORSJÖ!! Så då ska vi fara direkt dit och sitta där ett bra tag bara för att se den matchen.

Sen ikväll såå måste jag ut med moppen ett tag!! :] jag har inte kunnat köra sen i Torsdags! :( Men jag borde egentligen plugga.. för våran nästa vecka ser ut såhär:

Måndag: Lämna in bokrecension!? Jag har inte ens läst halva.. 
Tisdag: So-prov och No-prov
Onsdag: INGENTING!! :D:D:D
Torsdag: Hk-prov och engelska-prov
Fredag: Matte-prov och franska-prov

nån som vill byta med mig?? (A)




Kommentarer
Postat av: Gymnasium elev

Om du vill kan du byta med mig,



Måndag = nationella prov i matte, företagsekonomi uppsats inlämmning.

Tisdag = datorkunskap prov, företagsekonomi prov, spanska prov, svenska b prov

Onsdag = idrotts prov, engelska c prov, italenska prov

Torsdag = Administration inlämmning, Marknadsförings prov, näthandel B, Trafik och samhälle prov, religon prov

Fredag = Samhällskunskap prov, historia prov, nationella matte del 2, bransch och produktkunskap prov, Naturkunskap inlämning plus prov.



Ser fram emot att få veta om du vill byta med mig, det skulle vara intresant. :)



2010-06-19 @ 23:26:44
Postat av: amanda

nej, jag skulle nog inte vilja byta med dig :)

men det är mycket för att vara våran klass.

2010-06-20 @ 15:27:22
Postat av: Gymnasium elev

Okej, det låter ju bra. men vilken klass går du i då??

2010-06-21 @ 18:48:07
Postat av: amanda

8an

2010-06-22 @ 19:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0