The witches

2010-05-26 @ 18:49:09

Har egentligen inte tid att sitta bakom datorn nu men jag passar på nu när ingen är hemma (A) Jag borde egentligen plugga.. -tråkigt jag vet.. Men vi har 6 prov nästa vecka! och 1 inlämning!
Har dom rent tänkt ta död på oss eller!?
Men det är väl bara att bita ihop och gilla läget. 3 veckor kvar och snart bara två :D:D Känns HUUUR bra som hellst :D (L)

Idag för jag ner till stan efter skolan för att möta upp pappa och fara och kolla moppehjälm. och jag hittade en men vi får se om jag ska ha kvar den :)

Och först gick jag med petra en liten stund och när vi kom in på ck så va de nån som tappade ner en bricka ner i rulltrappen!! HAHAHA

Nä nu ska jag gå och vara lite duktig :] iallafall till 9 när grey's börjar :D


Våran bästabästa klass!! Just nu är den bara halv, för alla killar och linnea är på prao. Men nästa vecka får vi träffa dom igen:D
Och jag kan ju bara säga att vi har kommit på världens bästa tema till utklädningsdagen med sporttema!! (A)

Kommentarer
Postat av: Nadjaaa

Vi är så sjukt smarta!!:]

2010-05-26 @ 22:27:33
URL: http://nadjaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0