IKEA

2010-11-02 @ 21:13:27

HAr varit borta verkligen hela dagen idag, åkte hemifrån vif halv 8 ungefär mot Haparanda och IKEA. Sen så gick vi riúnt där och plockade på oss lite smågrejor och jag en lampa. jag har ju lyckats slå sönder den andra så..:]
Sen så blev det köttbullsmeny, och ännu mer affärer.

MEN jag känner riktigt hur irriterad jag blev, jag hittade ett par jättesnygga skor, som fanns i str 39, 40 och 41 kvar och jag ville ha 38 men fanns det då?? NEEEJJ!!
Och ett annat par som fanns i den storleken var inte riktigt lika snygga så det blev inget köp. :(

Sen åkte vi in i finland och gick runt på nån galeria där och sen for vi till Luleå och jag och mamma tvärsprang på stan, men jag hade samma problem på alla snygga klader jag hittade. -STORLEKEN!?
Varför ska det vara så svårt!!
Dagen slutade på max innan vi åkte hem igen :)


jag och bror min♥


Kommentarer
Postat av: Jonte

Han såg lite halvbögig ut:]

2010-11-02 @ 21:51:56
Postat av: Nadja

Jag har en lika dan tröjja som johan har på sig på den bilden:]

2010-11-02 @ 22:34:52
URL: http://dukankallamignadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0