Shit jag är verklien ÖVERLYCKLIG!!

2010-11-11 @ 17:47:38

Såhär är det, JAG SKA FARA TILL HOLLÄNDSKA ANTILLERNA!! Med 3 andra elever från skolan på comenius projekt, det är nåt inom EU.

Först skulle vi skriva en ansökan och skicka till en lärare om varför just vi ville fara. Och sen fick jag veta att jag hade blivit utvald tillsammans med två till 9or och tre 8or. Så igår var jag på en intevju som var på engelska så dom skulle se om vi klarade av det.

Sen så satt jag och höll på att slå in en bänk på ica när det ringde i min bakficka från skolan!!
och då berättade en lärare att dom hade lottat och att jag hade turen att få fara!

Har kollat på lite bilder på nån sida som mamma hade hittat och det såg ruggigt nice ut!
Air France A340. - Holländska Antillerna
Eller vad säger ni?? :D


Kommentarer
Postat av: Erika

Helt galet fantastiskt!! Grattis!!

Blir det Aruba, Bonaire eller Curacao? // Kram E

2010-11-11 @ 21:38:40
Postat av: Felicia :)

GRATTIS!!!!!!!!!!!!! :D

2010-11-12 @ 15:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0