<3

2010-10-14 @ 19:44:19

Har haft skola idag, och hk på engelska. Det gick riktigt bra förutom att visa ord blev lite svengelska :] hehe
Sen kändes det då verkligen som att mitt humör var på topp idag. Har gått runt med ett stort leende på läpparna hela dagen helt utan anledning. Men det kan ju vara lite kul ibland.

Sen fick jag även veta att det är ju inte vecka 42 i veckan som jag trodde. Jag har haft 42 sen förra helgen så enlig mig så skulle jag ju lämna in mitt hk:arbete idag, men det är ju om en vecka!! Och jag har ju jobbat med det som en idiot. Inte okej!
Då hade jag ju kunnat läsa på franskan som jag har prov i imorgon iställe... men det går nog bra ändå får jag hoppas :)


Jag älskar verkligen min klass, vi grät när hodyfa flyttade, jag tror vi måste ha med oss en pool att fylla på skolavslutningen då.
9b


Kommentarer
Postat av: amanda

jaa jag håller med :)

2010-10-14 @ 21:31:25
URL: http://amandaamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0