Spökhus

2010-10-24 @ 13:12:36

Igår så var jag med emma, lisa,amanda, jonathan, niklas och anton. Och det var riktigt roligt precis som jag trodde. Eller iallafall ett tag!
Först så spelade vi lite rockband och sen blev det singstar. Tjejerna vann såklart? Sen gick vi ut med täckbyxor och hela tjosanet och hade lite snöbollskrig,hjulning försökte göra kullerbyttor och brottades? Roligtroligt, sen blev det kurragömma efter dom hade förklarat hur man gör för mig så började vi. Killarna skullle leta oss eftersom vi inte vågade, vi var rädda att dom skulle hoppa fram och skrämma oss eller nåt :]

Sen är det ju så att dom har ett gammelhus på derasgård som är skitläskigt. Och heltplötsligt så tar anton i mig och nicke och jonathan tar i varsitt ben åsså lyfter dom in mig dit. INTE kul! Så jag skrek och jaa ingen kommentar..
Sen skulle jag bara gå hem själv efter det också...

Det var min lördagskväll, hoppas eran var bra också! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0