Torsdag

2010-10-21 @ 17:36:15

Hade nybörjarspanska sista timmen idag (jag läser ju egentligen franska). Och vi pratade franska nästan hela tiden. Och enligt våran Spanskalärare så är det svordomar, men vi pratade på ändå :]
hehe så tillslut så sa hon att vi skulle få gå ut och ta en liten bensträckare (A)

So-provet tyckte jag verkligen gick KANON!! Det var rätt så lätt, men jag vet ju dock inte om jag har skrivit nog utförligt som lärarna säger på frågorna.

IKVÄLL blir det mys framför tven och se robinson och lite engelska grammatik.


En helt vanlig dag i bussen!


Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: ehhe :P

allt bra då?

2010-10-21 @ 18:37:03
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0