-

2010-09-18 @ 11:59:04

Väcktes vid halv 11 av min lillebror, men klev upp vid 11 kanske. Jag var så sjukt trött och det var kallt utanför sängen..
Sen blev det frukost och nu sitter jag här.

Ska stå i kiosken på oik för sista gången idag, sen är det slut med fotbollen. Jag tror att dom skulle möta bastuträsk idag. Så när jag kommer hem är jag 100 kronor rikare:] det är ju ialafall något.

NU ska jag ta och gå och blåsa mitt hår, det droppar vatten i mitt knä.. (A)


jag saknar sommaren...♥


Kommentarer
Postat av: LOWA - En musikblogg

Please, I beg you, ge mig lite tips på bra låtar som du tycker om. Jag håller på att torka av musikbrist!



Tack!

2010-09-18 @ 15:43:02
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0