I've travel this world and the seven seas

2010-09-05 @ 11:39:45

IGÅR kväll var jag med emma lisa och hanna, riktigt roligt, vi spelade rockband, pratade och åt glass! Och inte minst. - SKRATTADE!

Sen när vi skulle hem så gruvade jag mig för att öppna dörren för jag trodde verkligen att det skulle vara riiiktigt kallt ute, men det var ju varmt! Nästan som det brukar vara på sommarkvällar, det hade ju inte ens blivit dagg på moppesadeln!? Men mörkt vad det iallafall.

Och dagens tips till er blir att man ska inte spela rockbands trummor och sitta på en kontorsstol som kan fara fram och tillbaka. Den åker bakåt och trummorna står kvar. INTE BRA. hehe:]


-helt osminkad och inte fixathår -


Kommentarer
Postat av: towa

sv; tack så mkt! din var ju inte så dålig den heller :)

2010-09-05 @ 11:55:37
URL: http://towas.devote.se
Postat av: Nadjaaa

Du är alltid lika FIN! <3

2010-09-05 @ 12:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0