Konditionstest.

2010-09-01 @ 19:22:08

Har kommit hem från stan och hunnit städat lite, så nu blir det lite dator :)

Hade konditionstest på gympan idag och det gick ju som det gick.
När jag kom i mål så föl jag bara ihop och började kippa efter luft, så nellie och petra ropade på per (våran gympalärare) att han skulle skynda sig dit för jag fick inte åt mig luft, så han kom och började hålla upp mina armar så det skulle gå lättare att andas. Men det gick inte mycket bättre, sen började jag bara skaka och blev jätteyr.

Och lisas kommentar när hon försökte lugna mig:

"Asså jag kan inte hålla i hennes hand längre, jag får ju ont i händerna när hon skakar så mycket!"

Och nog skakade jag mycket! Och det roligaste var att det bara var höger arm som gjorde det, inte vänster. och likadant med benen.

MEN NU MÅR JAG MYCKET BÄTTRE, SÅ NI SOM VAR OROLIGA NI KAN PUSTA UT NU :]


I'm ready 4 fight! hehhe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0