mjaaao mjaaooo

2010-09-19 @ 19:15:09

Gårkvällen spenderades hos emma, först tränade vi litegrann och sen gjorde vi hårinpackning och bastade. RIKTIGT TREVLIGT!

Och när vi skulle gå in och ta in deras hästar så höll verkligen mitt hjärta på stanna, vi var där inne och helt plötsligt hör man en duns från ett rum bredvid, och efer ett till. och jag var hur nära som hellst på att bara sprina därifrån och skrika men emma sa att jag verklien inte fick lämna henne för hon var tvungen att stänga den där dörren. Och sen blev det bara mer och mer duns så emma sa att det kunde vara en katt så vi började locka på den där katten. och tillslut så började någon knacka där inifrån och då fattade vi ju att det inte var någon katt. Så emma sa, åaas jonathan om det är du så kom fram.
OCH UT KOMMER JONATHAN OCH NICKE!
Och höll på dö av skratt när vi försökte locka på den där "katten"

Sen blev det glass och film, prat och massa annat... ;) (Min mobil var helt plötsligt borta..)

Hoppas ni också hade en bra lördagskväll  :)


Kommentarer
Postat av: LIENE

Basta var länge sen jag gjorde.

2010-09-20 @ 20:46:03
URL: http://lienesblogg.blogg.se/
Postat av: mjaao

MJAO MJAO KISKIS ni sug :P

2010-09-20 @ 21:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0