Radion på högsta volym

2010-09-08 @ 15:16:22

Tjenixen på er alla skolglada, vilket inte jag är just nu.
Känner att jag egentligen borde plugga lite franska men jag orkar inte det just nu.
När skolan nyss hade börjat så kändes det helt okej men nu,, känns det lite trögt. Men lite stolt kan jag vara för mitt resultat på svenska igår, vi hade om "SATSDELAR" och jag fick MVG på den, jag är lite stolt för det brukar inte gå så bra för mig.

IDAG hade vi kortdag, så vi slutade 2, sen blev det att åka en proppfull buss hem och promenad sista biten, som alltid på onsdagar. Men det funkar.

JUST NU sitter jag med en tekopp framför mig. mums!


LÄTT det godaste teet som finns!♥


Kommentarer
Postat av: Maria - fashionstars ☆

vad gott :)

2010-09-08 @ 15:35:43
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0