-

2011-04-27 @ 15:25:00
tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? -Kärlek? njaaa 
kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? -Hahah tror inte det riktigt
har du ätit sniglar? -Nejj
äger du en locktång? -Jo det gör jag
gillar du att tugga tuggummi? -OM jag gör!! Jag är snarare beroende av tuggummi...
borstar du tänderna varje morron och kväll? -JA
gillar du kläder? -Kan man väl säga
hatar du falska vänner? -Ja!
gillar du räkna matte? -Heheh njaaaaaee
älskar du någon nu? -Kanske,Kanske inte,Kanske
har du gråtit inför en vän? -Har nog hänt
kan du sjunga? -När ingen hör..
har du sett nån död? -Tror inte det
säger du vad du vill? -Oftast
svär du mycket? -kan jag inte påstå att jag gör.
vad är ditt hela namn? -Emma Amanda Nilsson
kan du tala spanska? - njaa, kan lite men är bättre på franska 
är du kortare än 1.60? -Nej!!
älskar du sommaren? OJA!! jag verkligen ÄLSKAR somaren!♥
älskar du vintern? -Inte lika mycket som sommaren, inte alls 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0