APRIL, APRIL

2011-04-01 @ 18:00:29

1:a april idag och har inte blivit lurad något idag. Bra jobbat!! :]

Har i alla fall haft en helt vanlig fredag idag men hade även utvecklingssamtal som gick kanon. bara gröna pilar hehe.
Hade bild och fortsatte rita för fullt, det är liksom lite brottom för att hinna med allt vi ska göra.

  Har tittat på när våran lärare skulle släppa ut vatten ur en diskho men det var lite glappt i röret och tätningen så allt for ut på golvet!! HAHAH jag fick försöka att hålla mig för skratt..

IKVÄLL eller jaa NU så ska jag ta och bege mig till Lisa och träffa henne och Nellie en liten stund ikväll innan jag ska sova dör att orka upp tidigt imorgon :(..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0