HEMMA IGEN

2011-04-21 @ 16:48:06

For till stan igår vid 12 och mötte upp Emma, sen gick vi runt där och köpte lite smågrejer (visar i ett annat inlägg) och tog oss en fika på café Lilla Marie.

For hem till henne med ont i fötterna och såg en film tills det var dax för middag. Sen hade hon träning så jag var kvar hemma hos dom och såg P.S I Love You -en riktigt gråtfilm, Och gjorde mig redo för att gå ut i skogen och grilla med hon, Samuel och Mathilda. MÖRKT,LÄSKIGT MEN KUL!

Sov över där så pappa kom och hämtade mig mitt på dagen någon gång.


slänger in en oseriös bild som grädde på moset! Älskar att mitt ansikte har en mörkare färg än halsen, och längst upp i pannan..:]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0