It's not about the money, money

2011-04-06 @ 18:13:46
Sitter och dregglar efter massa smycken och hittar hur mycket snyggt som helst!! Skulle vilja ha en dubbelring med ett kors på.

Och är sur på mig själv bara för att jag hittade en MYCKET SNYGG ring när jag var i Umeå sist, men det var för stor så jag tänkte att den finns säkert i Skellefteå. Men nepp!

Så nästa gång ska jag inte ge mig, då ska jag köpa den!!



Nu sitter jag i alla fall och funderar på livet, haha nej Skämt o Sido det gör jag inte.
Jag sitter med ett leende på läpparna efter en underbar kortdag på skolan, mina kompisar - nya & gamla.

Borde försöka slita mig från datorn och göra något bättre, jag känner för att pyssla på med något. Ska se om jag kan hitta på något.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0