VILL HA EN FLYGBILJETT TILBAKA

2011-04-12 @ 19:14:53



Saknar St.Maarten, saknar alla därifrån, alla Tyskar, alla Italienare. Jag saknar värmen, saknar att prata

engelska
och att äta deras mat, saknar att inte ha någon som kommer och knackar på dörren på morgonen och

säger "Mandii it's time to get up, what do you wan't to eat?". Jag saknar deras skola, jag saknar att alltid ha fullt
upp
hela dagarna. Jag saknar att träffa nya människor på skolan hela dagarna. Jag saknar till och med att sitta
i ett trångt flygplan i flera timmar och på flygplatser lika länge!


NU JAG SAKNAR VERKLIGEN ALLA SÅ DET GÖR ONT!
När vi väl hade gått ifrån alla sista kvällen kändes det hur tråkigt som helst, men efter en natt och när vi väl hade farit därifrån och var på väg till vårat flyg kändes det bättre. Och när jag kom hem var det bara kul att träffa alla andra.

Jag minns hur spänd jag var när vi satt i New York och såg på skylten " ST MAARTEN" - vem skulle hämta upp oss, kommer vi klara av att prata engelska, har jag allt med mig!?

Men nu i efterhand så saknar jag verkligen hela resan, det var en upplevelse som jag ALDRIG kommer att glömma under hela mitt liv. Jag är verkligen så glad att jag tog den chansen att fara!!


















Vill ni se mer bilder från resan?? kommentera


Kommentarer
Postat av: hanna

JA det vill vi !!

2011-04-12 @ 20:19:06
URL: http://hhaannnaas.blogg.se/
Postat av: rebecka.blogg.se

härliga bilder!

2011-04-13 @ 21:46:32
URL: http://rebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0