En hel dag på stan

2011-08-16 @ 13:26:12
For till stan igår tillsammans med Lisa och Emma med 20 i 12 bussen och kom hem kvart över tio. Jajemen en hel dag blev det!

Först skulle dom äta, så jag satt och kollade på när dom tryckte i sig Subwaymackor♥ Sen vandrade vi runt, runt,runt till fyra ungefär då vi skulle äta middag på Dallas, och avslutade det hela med bio.

Vi såg BRIDESMAIDS, shit vilken underbar film!! Vi satt och skrattade så tårarna rann, det var verkligen höjdpunkten på dagen, det blev lite gullit på något ställe och då hör man mig "naaaaw". Trodde att jag inte sa det så högt, för det var bara meningen att Emma och Lisa skulle höra det men aja.

Tog bussen hem klockan nio, som stannade ute vid e4:an så vi skulle gå hem, skrattade som bara den, småsprang för vi var rädda för nåt som lät konstigt. Sen kom jag och Emma fram till att jag gick ungefär 5-6 kilometer den kvällen för att vi gick en liten omväg. Najs!

                                       

                




Kommentarer
Postat av: hanna

va den bra? :)

2011-08-16 @ 15:49:45
URL: http://hhaannnaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0