Fick en kommentar från Nadja

2011-08-11 @ 17:41:45
I mitt förra inlägg så skrev jag ju hur mycket jag skulle vilja flytta utomlands på vintern för att slippa kylan och bara ha massa värme hela tiden, så då fick jag den här kommentaren av Nadja. 

"Hur underbart skulle de inte vara att på på alperna i sommarn och bo hemma på vintern?;)
Hihi, jag saknar dig!"

Jag och hon är verkligen helt olika, hon gillar vintern och snön, skoter cross och allt som killar tycker om. Och jag är verkligen helt tvärt emot! Hon gillar country och inte alls det jag lyssnar på. Men ändå passar vi bra ihop och har så sjukt kul tillsammans!!

Så om du läser det här så får du ta och komma hem från där du nu är och lämna crossen ett tag och komma hit, jag saknar dig också!♥

Kommentarer
Postat av: Nadja

HAHAHAH! Vi passar praktiskt taget perfekt! Men du får ta och byta ut den bilden NU!!!! Ta den från examen eller nå för dendär får du inte visa allmenheten!!!!!!! JAg hör av mig när jag kommer hem jag lovar! Men jag kommer inte förän du har bytt ut ^bilden! (a) haha:] Vi får höras <3

2011-08-11 @ 18:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0