Fredag

2011-08-12 @ 12:50:49

Jobbet i kiosken gick mycket bra igår, dock var det inte så varmt ute, men det gick bra ändå, man kunde ju värma sig på kaffepannan! Men eftersom jag är VÄRLDENS tidsoptimist så blev det inte riktigggt som jag hade planerat, jag gick in i duschen 20 minuter innan vi skulle vaara där borta, så jag kom ju nästan nyss ut när det var dax att fara. Så det blev blötthår-stilen.

Och sen lyckades jag stuka min handled/tumme, mest tummen, när jag fick en stege som föll över den. Jag kan inte direkt påstå att jag känner mig duktig när min hand nu ligger och är helt svullen!?

Resten av kvällen spenderades i soffan med Lisa och Emma och Björn Gustafsson (eller okej, han var väl på DVD men ändå) så underbart rolig film det är alltså!!



Eftersom jag inte har datorn som jag brukar ha, så blir det en gammalbild, från förra vintern tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0