Franskaplugg

2011-02-15 @ 18:04:53

Kallt även idag, och det verkar inte som att det blir bättre nångång under veckan heller. TUR att jag drar till varmare breddgrader på söndag (måndag) då!

Kom nyss ut ur duschen, jag var tvungen att få upp värmen lite, så jag passade även på att göra en inpackning 1000 tummar upp!! :D så nu sitter jag i de mysigaste kläder man kan hitta, hur härligt som hellst!!

övergick sedan till lite franskaplugg, jag har prov imorgon. Och då är det ju självklart massa oregelbundna verbformer man ska lära sig. inte det roligaste med väldigt nödvändigt.

Som tur är så har jag INTE (lägg märke till INTE:t) skjutit upp det till sista kvällen, jag är mycket stolt över mig själv! :]


Kommentarer
Postat av: M E R E I

- good luck !

2011-02-15 @ 18:18:14
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0