Fredag igår utan tid att blogga.

2011-02-12 @ 12:58:34
Först skola, for på skolan utan smink för jag och hanna skulle gå och sola på lunchen. Fick väldigt många komentarer "asså du har inte smink på dig idag ju!?" "amanda du ser som... konstig ut" "varför ser du ut sådär idag, höll du på missa bussen?"

Sånna komentarer fick jag på förmiddagen, efter lunch när jag kom tillbaka: "HAR DU SOLAT DU ÄR JU BRUN?" "Shit du har ju värsta mycke fräknar!" även min franskalärare, "oh amanda tu as bronzer?" (betyder oh har du solat?) haha

Tog bussen hem, han byta kläder och slänga på mig lite smink och drog på kalas till min kusin som fyllde 5. GRATTIS TILL HAN! åt mat och tårta&kaffe.

Satte mig sen i bilen och fick skjuts till byske och ug där jag var med massa roliga personer. Lovisa tog lite bilder med min mobil så jag får väl ta och lägga in dom för att liva upp inlägget lite ;)








+ några fler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0