noprov..

2011-02-02 @ 16:53:00
Jag har noprov imorgon så det blir att storplugga ikväll! Jag glömde ta hem böckerna igår så det blir sista kvällen som vanligt..
Var på stan en snabbis efter skolan för att fixa något på banken och massa sånt till resan.
Det var mycket man skulle hinna fixa och göra innan man kunde fara.

Jag tror att jag ska ta och sola lite innan vi far också, det skulle nog vara lite bra så man inte bränner sig allt för mycket! Det lät som att alla andra också skulle göra det också så det är nog lika bra.

Kommentarer
Postat av: hanna:]

jag har inga sommarbilder på dig!!:( men om jag få sno en av dej så kan jag lägga upp:]

2011-02-02 @ 17:01:52
URL: http://hhaannnaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0