2010 goes 2011

2011-01-01 @ 16:41:28
Min kväll och natten mot det nya året blev kanon, vi var i Myckle precis som alla nyårsaftnar, vilket jag gilar väldigt mycket!

Vi åt riktigt mumsig mat, med förrätt varmrätt och efterrätt -philadelphiatårta! :D Sen blev det ganska lugnt ett tag, jag och emma spelade lite gitarr och piano och försökte komma på något bra, vi såg GREVINNAN OCH BETJÄNTEN ett måste på nyårs! Och fortsatte spela lite till.

Sen var det dax för raketer och tomtebloss. Och jag tog med mig min kamera bara för att kanske få lite bättre bilder på kvällen, så jag tog fram den och skulle ta ett men vad tror ni inte att det står då?! joo No more power tack för den!! Så det blev mobilbilder istället.

Som vanligt så är vi en bunt tidsoptimister som varje år tror att vi har mycket tid att fixa innan 12-slaget. Men varje år blir det stressigt, även detta år!

Vi hade just smällt färdigt alla rakter och var påväg in för att trängas i hallen, mamma hade gått in och startat tv:n och då hörde man hur den där gubben, vet inte vad han heter :] börjar med sitt tal, och vi var ju inte färdiga! Så vi sprang runtrunt och hämtade dricka, serpentiner och allt för att hinna med att skåla in det nya året. Vi han just så pass, men det gick!


en bild på tårtan:]

























En toppenkväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0