En hel craazydag på skolan!

2011-01-26 @ 17:42:26
Började dagen med film på so:n HITLER-rise of evil. Höll nästan på somna men min bakre del domnade bort efter ett tag och då gick det inte sitta stilla.

Hade no som jag satt och skrattade mig igenom! Lisa läste lite fel, linnea kommentarade det och det gjorde det ännu roligare när jag redan skrattade. Lisa läste fel IGEN och linnea kommentarade med precis samma ton, jag skrattade verkligen så tårarna rann!! Tillslut helt utan anledning :] 

Sen var det dax för idrott. 9B på skridskor! Sjukt roligt var det, älskar när vi spelar BARA med vår klass, det är ingen som bryr sig om någon skulle göra bort sig eller något. Jon ramlade och föll in i ett ombytarbås, många ramlade men vi bara skrattade!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0