'f-f-fredag'

2011-07-29 @ 18:58:10
Redan fredag och snart helg, men helgens planer är redan bestämda och det kommer bli KANON!

-LÖRDAG bler det surströmmingspartaj med några kompisar hos Emma, och mest troligt ska jag sova där för att slippa köra hem så långt mitt på natten.

-SÖNDAG kommer jag att vakna i Myckle och om vädret ät bra blir det bad!

Sen på kvällen ska jag träffa några ur franskagruppen (vi som bodde i samma lägenhet) och ha en liten träff, äta mat och göra en favorit i repris -dvs. troligtvis sitta uppe hela natten, och prata om vad som har hänt i sommar.

Känns som att det kommer bli en bra helg med mycket mat.. haha men det får man unna sig ibland faktiskt!


VILL TILLBAKA!!!♥ NU NU NU...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0