'helt enkelt en bra dag'

2011-07-18 @ 18:06:21
Dagen som jag trodde skulle bestå av sol slutade i regn så istället för att liga ute och sola så bestämde jag mig för att ta och flytta om lite i mitt rum. Lite variation är ju alltid roligt och dessutom känns mitt rum större nu! 

FÖRE.


EFTER.
 
hehe ojdå, man ser visst min ena socka som jag satt under benen på sängen så det skulle gå lättare att dra runt den..

Efter det så kände jag att jag skulle fixa till mig lite, så jag tog en rejäl dusch med inpackning och annat som hör en tjej till att göra, så nu är mina ben lena som en babyrumpa!

Och juste, på tal om bananer så har mina naglar blivit jättelånga utan att dom spricker och håller på, vilket dom gör för mig hela tiden.. och det beror nog på B-VITAMINEN som jag äter, och mina kära små hårstrån mår bra av det också. Och det är ju inte så mycket jobb med att svälja en tablett om dagen.

Så det är ett tips om ni vill ha starkare naglar och hår. För det hjälper faktiskt.


Kommentarer
Postat av: t

grym blogg! allt bra med dig ? :)



har en tävling som pågår just nu, va med om du vill, vinnaren får en fet länkning!

2011-07-18 @ 18:32:08
URL: http://pinkih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0