bränd

2011-06-29 @ 15:55:12
Kan absolut inte klaga på vädret idag!? över 30 grader har vi haft, men inte det roligaste jobbarvädret.. är mycket mycket bränd nu! Hoppas inte att jag kommer att börja flagna för då blir det inte glada miner här inte.

Känner mig hur sugen som helst på att fara till havet och ta sig ett dopp så vi får se om jag får med mig någon ikväll.

Men något mycket roligare idag var att jag pratade med några trevliga fransmän på campingen, och en liten norsk pojke som dock pratade fort, sluddrigt och grötig norska -najs!




Det syns inte så jättemycket på bilderna, men det är värre i verkligeheten. Den översta bilden stämmer bäst. Och nu fick ni ju även se min fina jobbartröja.

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din sida - den har verkligen potential :)!

2011-07-19 @ 19:14:44
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0