Tisdag

2011-06-21 @ 19:28:29

Hade theterapi (the/te whatever...) med Emma igår. Den stackaren tycker inte om the! och inte kaffe heller för den delen!
Såg Film på 9an tills jag insåg att jag faktiskt jobbar, men det gick ovanligt bra att få sig upp imorse ändå.

Jobbade från 7 till tre, och var lite nervör när jag skulle köra hem om jag skulle få soppatorsk mitt på vägen eller om det skulle gå bra, vilket det också gjorde. Men det fanns inte mycket kvar när jag kom hem!!

IKVÄLL ska jag bara ta en lugn hemma kväll och kanske se Äntligen Hemma med mamma. Och sen en tidigkväll!



Gjorde en liten sotning efter middagen. Det var kul, jag brukar inte ha så mycket ögonskuggor, men det här tycker jag brev riktigt bra, lagom mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0