1 mars

2011-03-01 @ 17:27:21
har gjort sista dagen pa skolan har i caribien pa st. dominic highschool. Det kanns lite trakigt, jag kommer sakna alla sa sparat mycket!! Jag hade nat tillfalle da jag langtade hem lite, men nu vill jag inte hem. Eller ja det ar ju klart att jag vill hem till alla igen men det ar ju sa kallt hemma, har ar det typ varmt om man gar i T-shirt! but I like it

Igar var det den "officella farvell dinnern" vi fick diplom for att vi har deltagit och at 3-ratters middag pa en restaurang, GOTT!
gick och skulle se nar ett flygplan skulle lyfta over oss som stod pa stranden men sjalvklart sa far det at det andra hallet!? :(
Ikvall ska vi pa ett avskedsparty hos en av lararna har, som har pool och allt sa det kommer nog bli superkul. Att fa traffa alla en sista gang eftersom italernarna och tyskarna far hem redan imorgon sa.
Snart sa ska vi fara ner till stan och forhoppningsvis shoppa lite, sen bar det direkt av till partyPARTY!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0