220511

2011-05-22 @ 18:15:16

ursäkta min uppdatering i helgen, men jag har verkligen inte haft tid jag har haft fullt upp.

Fredag:
-lediga så jag var med emma> for hem & åt> for tillbaka till emma och var där och hade "minispakväll" med henne och lisa, tog en moppetur mitt i natten, och sov inte en liten minut på hela natten (ja, folk blir irriterade när man smäller med pannlock, hihi highfive emma. kul var det då)
Lördag: For till IKEA på morgonen och var där för att sedan springa runt på luleåstan i tyo en halvtimme > for till Emma och åt, var med mer folk, for ut och moppade och massa annat skoj.



trångt blev det hem, för vi hade inte med oss någon släp..

Söndag: Vilat, vilat packat upp lite IKEAgrejer från igår och bara pysslat på hemma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0