FINNS BARA 1 ORD..

2011-05-10 @ 17:39:07

 

..jag älskar dig Emma, och jag hoppas verkligen att du förstår det.

Nog har vi våra upp-och nergångar men det slutar ändå alltid bra. Jag vill bara att du ska veta att jag aldrig kommer att släppa taget om dig, vad som än kommer hända i framtiden.
 Även fast vi kommer att gå på olika skolar på helt olika sidor av stan så bor vi fortfarade i samma by och allt. Jag har känt dig i 10 år, om inte mer. Och fler ska det bli. det kan du ta och skriva upp så du inte glömmer det flicka lilla. Och det jag sa till dig på slöjden idag, glöm inte det. Aldrig att jag skulle sätta det före dig, det får du inte tro. Ibland blir det bara fel♥ ÄLSKAR DIG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0