Tisdag

2011-11-29 @ 18:35:03
Har gjort bort psykologiprovet nu vilket betyder att jag har ett mindre prov innan jullovet som det förövrigt bara är 17 skoldagar kvar till! Kom in till stan 3 och såg bussen stå där, men bussen jag åkte med skulle ju självklart vara så seg att stanna så bussen hann fara innan bussen som jag åkte i hann stanna så jag fick vänta en halvtimme til nästa.
Så jag gick på stan med Ida och Nora ett tag och fick lite julstämning!

NU ska jag försöka bränna ut lite bilder från frankrike och lite andra. Jag har skjutit det framför mig från förra året och bara hållit tummarna att det inte ska hända något med datorn!
älskar att han pekar rakt på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0