förkyld.

2010-04-06 @ 17:55:43

Nu är den här.. jag som trodde att jag skulle klara mig i vinter utan att bli förkyld! Men icke. Och det var ju som lagom nu när det bär av till fjälls på torsdag också. :( Men jag får väl proppa i mig halstabletter och te.

Idag har jag varit på schtaaan och köpt en skinjacka, 2 gina linnen, fixat pass och varit på synundersökning för moppekörkortet.
Bilder kommer kaanske sen :D

Och när vi var på Utterströms för att kolla moppe så kom en av domsom jobbade där fram och frågade om vi ville ha någon hjälp, och jag tyckte verkligen att jag kände igen han och efter ett tag så ploppade det upp att jag har träffat han varje gång jag har vart och dansat för han gör också det!! Smart amanda(A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0